Saturday, January 19, 2013

Menyingkap Kenangan Lama


Rasa macam tak boleh blah la plak tajuk post aku kali ni. Selalunya aku type dulu isinya, kemudian baru aku fikir nak wat title apa. Tapi hari ni dengan semangatnya aku type dulu titlenya...menyingkap kenangan lama. Pastu gelak sengsorang bila baca balik..hahaha.. Aku sebenarnya semangat sebab nak upload gambar yang aku snap hari tu jerk. Yang sedikit sebanyak ada kaitan dengan masa lalu ku. Tu yang kononnya g buat title tu..haha 

Ni gambar kulliyyah tempat aku belajar dulu.  KENMS  ♥ ^_^
Kat sini la aku selalu usha 'someone' ni dari jauh. Asal nak abis kelas jerk kat SR tu mesti nervous bila fikir nak kuar nanti. Kenapa?? Sebaaaab 'someone' tu mesti akan ada kat luar kelas, nak tunggu masuk kelas lak..hahaha GEDIKSS!! Tapi usha dari jauh je lah..dia tak pandang pun kiter. Janji kiter nampak dia..tak per la. Dah cukup ^_^ (sejak bila aku pandai ber'kiter' ni?? musykil jap!)

ni pun gambar kulliyyah aku gak, KENMS  ♥

Kemudian gambar-gambar kat bawah ni pun gambar kat sana gak. Saje nak menge'test' bakat amek gambar. Pandai ke idok yerr...hahaha Bahasa negeri mana la aku pakai ni. Aku pun tak tahu. Gasak je lah..haha


Aku snap masa dok tengah tunggu bus RAPID
Gambar ni pun aku snap masa dok tengah tunggu bus RAPID gak

Bus RAPID yang entah kat mana-mana. Lama aku tunggu (_ _!)/ Sampai naik boring. Alaaa, boring yang tahap dah tak der mood nak cakap ngan orang tu la..haaa, yang tu la..hahaha Kononnya sume orang sama. Tak boleh blah la kamu ni..


Ni masa dah nak kuar..bubye.....macam dah tak pegi dah lepas ni. Kononnya..hahaha

Yang ini aku tak tahu bunga apa nama dia. Layan  je lah ^_^ hahaha

Jadi, sekian dahulu repekan aku kali ini. Sekian terima kasih. Jumpa lagi di lain hari yang aku free dan ada menda nak cerita a.k.a merepek lagi!

Wassalam ♥ 


No comments:

Post a Comment