Saturday, January 5, 2013

Lidah Saya Kelu


Kalau saya diam tak berkata-kata mesti ada sebab. Lidah saya jadi kelu untuk berkata-kata bila saya sebak. Saya tak boleh nak bercakap kalau saya tengah sedih. Saya tak boleh nak bercakap kalau saya tengah tahan airmata dari keluar.

Jangan paksa saya bercakap time saya menahan diri dari menangis. Kalau saya keluarkan suara jugak, automatik airmata saya pun keluar. Pasti handphone saya basah dengan airmata (Rosak la handphone saya nanti!! :p)

Bagi saya masa untuk neutral balik. Tak lama. Sekejap jerk. Pastu saya akan okay balik. Masa tu baru la saya boleh bercakap balik ^__^  dan saya akan try imagine saya kat tempat awak dan cuba fahami situasi awak.

Emmmmm, apa aku tulis ni?? Huhuhu....

Tetiba rasa lapar...nak masak nasi la jap lg.


Teringat lak...I eat more when I'm not okay...aku tak okay ke?? Emmm..jangan dilayan sangat rasa dihati tu ok..kamu boleh!! Think positive! Tetiba rasa nak jerit...Malaysia Boleh!! Apakehal?????


No comments:

Post a Comment