Tuesday, November 20, 2012

Ayam Masak Steam


Dah petang-petang macam ni aku mesti boring nak mati kat office. Tak tahu nak buat apa dah. Tunggu masa nak balik jerk. 

Ermmm..tetiba teringat ayam kat dalam peti ais. Nak masak apa yer?? Yang tak boleh blahnya teringin nak makan ayam masak steam..hahaha. Merepek kan. Aku selalu la macam ni. Ntah hape-hape. Tapiiiiiiiii..kalau dah teringin tu aku kena masak gak. Kalau tak dalam 2 3 4 hari ni nanti asyik dok teringat ayam masak steam jerk. Makan makanan lain pun tak akan rasa tak best selagi tak dapat ayam masak steam. Mengalahkan orang mengidam kan??

Helpless!!

Sekarang ni pun dah tak sabar nak balik rumah. Tak sabar nak masak ayam steam. Macam dah terbayang-bayang and terbau-bau ayam masak steam yang dah masak tu. Parah tol!!

Kenapa sampai boleh terbayang-bayang agaknya??
Sebab...aku google cari image untuk ayam steamed. Bila dah tengok gambar lagi laa excited nak balik masak...cepat la kul 5 (tinggal berapa minit jerk pun lagi :p hahahaha)

Cuba tengok gambar kat bawah ni. Aku save from blog Potret Kasih..sape tak tergoda kan. Tengok gambar pun dah sedaaaaaap ^__^


Macam lambat lak jam bergerak hari ni. Lambatnya pukul 5...huhu


Last kata: Sabar k!! Makan jangan banyak. Nanti gemok! ^__^  
Peace.......


No comments:

Post a Comment