Monday, November 12, 2012

Try Test Bakat


Jam dah kul 5 petang. So aku dah boleh balik...tapi x boleh :( sedih betol. 

Hujan kat luar sangat lebat. Berkampung kat office dulu la nampaknya. So, aku rasa macam nak update blog sikit. Nak cerita apa lak kali ni?? 

Haaaaa...macam title entri ni kat atas tu. TRY TEST BAKAT. Bakat apakah?

Inilah hasil yang aku buat menggunakan kertas2 warna yang aku ada. Kertas lebihan buat swan last time. Tak nak buat swan dah. Sebab macam tak best. Swan tu kan binatang. Macam semak lak kat dalam bilik aku. Yang ada 2 ekor tu pun aku dah bagi orang...huhu
Card + 3D heart...for my sweet heart :p

Card + Roses...comel!!


Semua kad-kad ni dah tak ada dengan aku. Aku dah bagi si dia. Aku buat pun sebab nak bagi bukan untuk simpan kan??

Ermmmm..tetiba teringat. Ada jerk kawan aku yang bertanya, apa yang si dia dah bagi aku? Dengan bangganya aku rasa macam nak jawab, 'kasih dan sayang'......

Kalau jawab macam tu kan tetiba macam gedik lak. Sejak bila kamu jadi macam ni?? waaahh...behave please!!


Akhir kata: apa boleh buat....dalam hati ada taman ^__^


No comments:

Post a Comment