Thursday, November 1, 2012

Puisi


Sejak bila yer aku mula melekat dengan puisi? Emmmm...oooo sejak aku terima puisi pertama semasa Aidilfitri yang lepas. Pada tanggal 20/8/2012. So sweet. Sangat terharu. No words yang boleh betul-betul express perasaan aku.

Terasa ingin melakarkan semua puisi yang aku terima di sini. Sebagai suatu kenangan. Puisi yang menggambarkan betapa luhurnya satu perasaan. Puisi yang menemani aku setiap hari sebelum aku tidur.

"Suatu puisi tiada penghujung,
ia bukan kata-kata biasa,
kerana ia sentiasa tercipta dan dicipta,
pada aku yang tidak kenal puisi"
                       -by: my prince ♥


Biarkan gambar yang berbicara ^___^

Akhir kata: 
Tak nak la taip kat sini semua. Puisi itu milik aku. Cukup la share sikit jerk kat atas tu..Tak nak share semua. Tamak kan?? Hahaha...







No comments:

Post a Comment