Monday, February 25, 2013

Aku ngantok~



Kat luar sedang hujan lebat..bilik aku dah jadi macam malam lak..huhu Siap 2 biji laptop aku buka ni bagi menerangi bilik..hahaha. Padahal takda kena mengena langsung..

Satu untuk kerja satu untuk 'personal kerja'..contohnya macam update blog ni. Dah gelap-gelap macam ni sure la aku ngantok..sabar sabar..jangan tidor. Karang kalau boss 'buzz' nak bagi keja, aku tak jawab kantoi lak aku tidor...haha

Ermm..rindu laa kat budak kecik yang dah besar ni. Gambar2 and video dia cakap je la tempat aku melepaskan rindu. Tapi tak lepas gak..rindu nak peluk ^_^

Gigi dia dah rongak...dah tak hensem..haha 

Asal amek gambar jerk...peace..hahaha Comel!! 






Layan jer la mata yang dah semakin layu nie...adeiiiii....

Take a nap jap boleh x?? hahaha




No comments:

Post a Comment