Monday, October 28, 2013

Macam2 ada ^_^


Lebih kurang 3 minggu lebih jerk lagi untuk my BIG DAY..huhu Apa perasaan? Ermmm...takut pun ada, risau pun ada, happy lagi laaa ada kan..haha

Sekarang ni aku kat rumah dah. Balik 3 days before Raya Haji. Stay rumah sampai aku kawin. Lebih kurang 2 bulan gak la kiranya aku dok rumah sebelum g KL balik. Pasni balik KL berdua lak..hehe (sgt gediks okeh!!)

Bila sebut pasal kawin..teringat soalan yang selalu datang dan pergi # sudah bersediakah aku untuk menempuh alam rumahtangga? Jawapan: ____________ (belum isi lagi :p)

Time ni jer la boleh dok rumah lama2. Pasni takder dah chance nak dok rumah lama2 macam ni..sob sob sob..touching lak memalam ni..huhu

Dah 3 weeks aku kat rumah bila dikira balik rupanya dan dah 3 kali juga la roomate rumah sewaku a.k.a kawan seUIA ku mesej..rindu aku sangat katanya...setiap kali itu..aku speechless...insyaAllah ada rezeki kita bersua lagi di KL nanti ^_^

# aku juga merinduimu sahabatku..kerana ukhuwah itu indah~

No comments:

Post a Comment