Wednesday, June 12, 2013

Di sebalik Senyuman


Benteng sabar aku hari ni dah makin menipis ni. Macam dah senipis kulit bawang. Tapi kena tetap cakap sabar, sabar dan sabar kat diri... Sakit jiwa melayan customer yang macam entah hape2. Dugaan sungguh...

Tapiii..sifir yang penting..yang kena selalu ingat...setiap sms yg direply kepada customer kena ada smiley..huh!! Sakit jiwa aku. Itu pasal la aku tak boleh deal dengan customer depan2. Aku tak reti nak berlakon dengan senyuman plastik. Sebab klau mood aku dah spoiled. Soooo sorry la.. From aku nyer air muka orang boleh tahu aku tengah marah. My bad la kan..

TAPI..hangin pun aku tetap susun ayat elok..dan jangan lupa SMILEY..waaaa..plastik sungguh la kan. Padahal di sebalik smiley tu aku hantar sekali aura nak "SEPAK" sebab main2 ngan aku..hahaha





No comments:

Post a Comment