Thursday, June 20, 2013

Counting Sheep


Serius aku tak faham kenapa sejak 3 4 hari ni aku tak boleh nak tidur malam. Malam kelmarin sampai ke subuh aku tak boleh tidur.. terkebil2 dalam gelap. Macam2 surah aku baca. Tak boleh lena jugak.. lepas subuh tu aku paksa gak tidor. Aku sumbat telinga kiri kanan dengar surah al mulk berulang kali.. Surah tu jer yang aku simpan dalam fon..dengan harapan aku tenangkan hati or fikiran yang mungkin tengah berserabut walaupun seingat aku, aku tak fikir apa pun.. entah laaa... aku sendiri pun tak pasti kenapa sampai ke sudah aku tak boleh lena malam tu.. 

DAN sekarang ni pun, aku tak rasa ngantok. Kenapaaaaa la. Sedih betul. Semua orang best tidor dibuai mimpi. Aku nak tidor & mimpi gak... waaaaaaa... sob.. sob... 

Semalam inche tunang bagi suggestion suruh counting sheep.. try to visualize... yang sengalnyerrrr.... aku tak boleh nak bayangkan langsung. Tak boleh... sedih kan.. kenapa dengan aku sebenarnya. Time tu laaa aku fikir kalau aku ada ubat tidor kan best. Klau ada dah lama aku telan agaknya.. yer la kan.. kesian my body... perlukan rehat koooot.. kan.. badan aku sehari dua ni rasa lemah semacam jerk.. emmmm... kenapakah???? of cos la sebab tak cukup tidor kan. 

Jadi malam nie nak try counting sheep lagi. Tapi disebabkan semalam aku tak boleh nak bayangkan langsung, jadinya aku meng'google la gambar biri2 yang banyak2 tu..semoga aku boleh bayangkan untuk aku tidur sekejap lagi... 

Comel kan..macam pandang aku jerk.

Bagus2..macam sangat sesuai. Sebab dorang sume pandang aku and tungu aku untuk bilang dorang jerk satu persatu...comel!!

Nie lagi banyaaak..waaaa...sangat sesuai gak..hehe

Nie jerk yang aku jumpa..okay la dari takder...hihi

Dua situasi yang aku cari. Satu gambar biri2 yang banyak & satu lagi gambar biri2 dalam kandang dia. Takut nanti aku tak boleh nak bayangkan yang biri2 tu masuk berjalan ke dalam kandang.. huhu Siankan aku.. helpless!!  

Ok, memandang semua dah ready jooooom counting dan try tidor k... dah kul 1 pagi nie... nak tidoooooor.... 


No comments:

Post a Comment